tisdag 18 september 2012

18 september 2012

Den sista vändan till vaccinationscentralen. Nu ska jag klara mig i flera år mot gula febern, hepatit och annat elände. Det är en av många förberedelser för min resa till Sydafrika. Det börjar närma sig och det är spännande.
Jag har också varit på ett äldreboende och samtalat. Det är så bra att få ta del av andra människors berättelser. Otroligt rara och fina människor som jag får träffa. Flera människor skulle upptäcka glädjen av att träffa dem som är äldre.

Nu när höstens mörker tar sig an kvällen är jag så glad över en kostbar investering som jag gjorde för ett antal år sedan. Jag köpte en måne!!


 Min måne har landat i rabatten.



 Persikorna är mogna och jättegoda. De är inte så söta, solen fattades i somras.


Här blev det ett litet täcke efter lite resttyg från sommarens syvecka.

1 kommentar:

  1. Hej! Vad fint månen lyser upp din trädgård, egna persikor, vad trevligt. Vi får verkligen hoppas att du kommer hålla dig frisk medan du är borta,kommer sakna dig på våra syträffar. Kram Ulrika

    SvaraRadera