tisdag 10 april 2012

Välkommen våren!?

Vi var i Stockholm på påskafton och frös i den kalla blåsten. Tur var det att vi sedan kunde gå till en fantastisk påskmiddag hos Per och Jim. Vi saknade vår Karin som jobbar i Ghana och hade lite för lång väg att åka. Carl, 1 år var medelpunkten även om han inte är den mest högljudda av oss. Min släkt har lätt för att prata, och det gör vi när vi träffas. Två hundar var också med och viftade ner lite påskpynt med sina svansar. 
Tåget hem fungerade bra och dagen därpå upptäckte jag att persikan tänker blomma fastän det är så kallt. Den växer mot en södervägg och jag klipper den ganska rejält varje år, annars växer den över fönstret.




Mitt jeanstäcke är färdigt och jag är riktigt nöjd. Det är så kul att sy i jeans och jag kommer nog snart att börja med ett till.



I morgon ska jag köpa en bärbar dator. En 11-tummare.Vi ska också ta en sväng till IKEA, kan det bli en fleecefilt för 10 kr?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar